[HW] Mazani 27Cxx UV zarenim

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:00 CET 2004

On Mon, 20 Sep 1999, Masnica Lubom?r wrote:

> Horsk? slunce koupis v bazarech v cene 150-300 Kc.
> Pouzivam uspesne vice nez 3 roky.

Na horske slunce jsme jednou 'dojel' - ta eproma se musi dat hodne blizko
k te UW lampe ale i ta UW lampa samotna dost hreje. A protoze jsem mel
problem to nad ni zavesit, polozil jsem epromu na plexisklo a nad ni dal
obracene horske slunce na podlozky. Kdyz jsme k tomu po 20ti minutach
prisel, tak eproma i horske slunce by zapecene v tom plexisklu a vsude
strasny smrad :-))

Takze jsme nakonec koupil za 1700 (nebo kolik) mazacku od Elnec...
Nehreje se, ma casovani a funguje - za 5 minut je vymazano. Kdyzby
se dala nekde sehnat ta samotna UW za stovku tak se asi vyplati
to delat, jenze ta se asi bezne neprodava ...

|                             petrsi@jcu.cz                              |