Shanim AVR ATtiny nebo 90S2343

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 11:42:58 CET 2004

Zdravim vsechny,

nepouzivate nekdo Atmel AVR ATtiny XX nebo alespon 90S2343 ?
Je to AVRko ale v 8 nohem provedeni, interni oscik, EEPROM, ...
Radeji bych bral ten ATtiny - ma moznost pouzivat 6 I/O portu,
protoze se na nem da prenastavit i vyvod RESET na normalni I/O.
Potrebuju jich tak 30 az 50 kousku. Poptaval jsem je v Rystonu
(tam o ATtiny jeste vybec neslyseli) a u Klimes Trading,
tam mi sdelili nasledujici:

                                 min.mnoz.  cena            dodani
AT90S2343            100 kusu     102,-          cca 4 tydny
ATtiny 12 - 8SC      530 kusu       60,-         1./2. Q. 2000
ATtiny 22 - 8SC     500 kusu       60,-          cca 8 tydnu

Tech 100 kusu bych jeste prekous, ale tech 500 je pro mne
opravdu prilis vela. Pokud by je nekdo uz mel, nebo je
v dohledne dobe planuje kupovat, urcite se mi ozvete.

predem dik za kazde info
Tomas Chvatal
ezopaci@mbox.vol.cz