Siemens Gigaset 2010 - 2000S - akumulatory

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:42:58 CET 2004

>Je to asi pul roku kdy jsem si koupil bezdratovy telefon Siemens Gigaset
>ovsem ted zacinam mit problemy s akumulatory v jeho prenosne casti
>- obsahuje 2 Ni-Nc /600 mAh nejake pro me nezname znacky "SAFT" s popisem
>,ze jsou vhodne pro 1,5Voltove aplikace a hned vedle je napis 1,2V :o)))

Saft jsou Francouzi, je to nadnarodni podnik tez ve Svedsku. Koupili
raskovicky Ferak a snad i Baterii ve Slanem. Tam vsak opet zacali delat pod
znackou Bateria. O bateriich Ni-Nc jsem jeste neslysel a zajimalo by mne, o
co jde.

                                                               Vlada Andel
firma VA elektronik:  vaelektronik@mirnet.cz ,
http://www.mirnet.cz/vaelektronik