programator PIC

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:58 CET 2004

>A na v com pises samotny program a prevadzas ho na binarny tvar ???

Vetsinou na zidli, v tricku. Akorat kdyz Barborka sype ze zidle rybam
zradlo do akvarka, tak musim nejak klecet nebo si pritahnout kreslo :-)

Ale doopravdy - nelze nez doporucit jiz jednou zminovany MPASM, i kdyz to
bylo v jine souvislosti. Budto lze stahnout z www.microchip.com z oddeleni
dev. tools cely integrovany vyvojovy system MPLAB (~8MB), nebou pouze
samotny MPASM (~500KB). Nebo je oboji na CD Microchip 1999, ktereho lze u
me obdrzet jeste posledni kousek za symbolickou cenu 50+16KC postovene
(slozenkou, danove doklady mi zrovna dosly).

K editaci osobne pouzivam velmi sympaticky _freeware_ editor PFE
(Programmers File Editor) a assembler spoustim jako jeho externi prikaz.
Stejny pristup jsem zvolil i pro AVRka, takze pouzivam jednotne vyvojove
prostredi pro oba procesory.

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/