Shanim AVR ATtiny nebo 90S2343

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:57 CET 2004

>nepouzivate nekdo Atmel AVR ATtiny XX nebo alespon 90S2343 ?
>Je to AVRko ale v 8 nohem provedeni, interni oscik, EEPROM, ...
>Radeji bych bral ten ATtiny - ma moznost pouzivat 6 I/O portu,
>protoze se na nem da prenastavit i vyvod RESET na normalni I/O.
>Potrebuju jich tak 30 az 50 kousku. Poptaval jsem je v Rystonu
>(tam o ATtiny jeste vybec neslyseli) a u Klimes Trading,
>tam mi sdelili nasledujici:
>
>                                 min.mnoz.  cena            dodani
>-------------------------------------------------------------------------
>AT90S2343            100 kusu     102,-          cca 4 tydny
> [...]

A urcite by to neslo udelat s PIC12C508 (509, CE508...CE672)? Urcite jsou
dostupnejsi, rekl bych, ze v GM je maji skladem. Jina vec, jestli uz je na
to hotovy soft, i kdyz prepsat 1KW kodu bych nevidel jako zasadni problem.
Navic treba ty 12C509 se prodavaji kolem 30Kc.

S Klimesovcema mam vubec spatny zkusenosti. Ze se babina bude predstavovat
do telefonu 'halo', jako opravdovy profik, to bych necekal...

Na www.atmel.com jsem objednaval asi 10x jejich CDcko. Myslim, ze tyhle
pozadavky posilaji lokalnimu distributorovi (Klimesovi) a ti je hazeli do
kose. Pak jsem si to CD koupil od Kaoly elektronik.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/