Problem s UATA66?

Lubomir RACKO LRacko
Středa Březen 17 11:42:57 CET 2004

Tusim je ten problem popisany v CHIPe , len teraz neviem, skusil by som cislo 9
maximalne 8, pise sa tam cosi o prepnuti  z 66 na 33 ,alebo tak neako,
vyrobcovia HD vraj maju na WWW utilitu (programik, ktory cosi  prepne vo
firmware HD), ktora sa o to postara, cim sa vyriesi problem so zapnutim DMA.
Cital som to vsak len zbezne, preto to opisujem iba popisne, bez detailov, skus
prezriet ten CHIP (pozical som ho, nemozem sa pozriet sam ...) .
Lubo Racko.