Modem Zyxel

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 11:42:56 CET 2004

Ahoj,

mam problem so modemom Zyxel (model Comet 3356-II),
Fax/Modem/Voice V.90 56k modem.
Modem pri datovom volani (po "AT+FCLASS=0") po vytoceni cisla
zacne piskat - taky signal ako ked chce posielat FAX (neviem ako
sa ten signal vola, ale vysiela ho vysielacia stanica, take tenke
piskanie asi kazde 3 sekundy, a nan sa potom chyti prijimacia
strana pri "Establishing communications".

Doteraz som mal len modemy Supra a Sysgration a tie to robili len
pri faxovych volania (AT+FCLASS=1,2"). Problem je, ze potom to
modemove spojenie pada.
Modem je homologovany pre slovensko, ale firmware ma USA (!!!) a
neda sa flashnut novy.

Zaujima ma, ci to spravanie je normalne alebo nie, pretoze servisny
technik od dodavatela povedal ze to je v poriadku a mne sa to
nezda. Ale moc s modemmi nerobim a preto sa pytam.

Dakujem za odpoved.

Matus