Seriovy port

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 11:42:56 CET 2004

Jete je mozno zkusit Async32 (zadat do AltaVisty), pouzivam a jsem spokojen,
nepouziva zadny dalsi DLL, VxD,.. . Je postaven primo nad API windows.

 ing. Slavomir Skopalik DEL a.s.
Olomoucka 355 Marianske udoli 783 75
Tel: 068 535 35 48
Fax: 068 535 23 64
e-mail:skopalik@atlas.cz

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	Karel Strobach [SMTP:kaes@iol.cz]
Odesl?no:	22. z??? 1999 23:41
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	Re: Seriovy port

> Kdyz je rec o COM portech a DELPHI, nevite nekdo o komponente, ktera
> by umoznila nezavisle nastavovat a cist jednotlive piny COM portu a to
> jak ridici (alespon DTR, DSR), tak i TXD?

Pro podobne ucely pouzivam komponentu SmallPort. Ke komponente
je jeste VxD driver, ktery lze popr. pouzit samostatne. Je to free, autorem
je Alexander Weitzman. Bohuzel nemam po ruce odkaz, ale myslim, ze
se to nachazi napr. na www.torry.ru apod.. Popr. ji mohu poslat mailem,
kdyz bude zajem.

s pozdravem
Karel Strobach