ridici pocitac

Jindřich Franc franc
Středa Březen 17 11:42:55 CET 2004

Milo? Kabelka wrote:

> Dobry den,
>
> schanim ridici pocitac ke grafickemu displeji.
> Potrebuji alespon 2 8-bitove porty a co nejmensi
> velikost. Idealni by bylo neco jako DIMM-PC od MITE,
> ale za podstatne meme penez :-(. Vyhovi i neco s jednocipem
> (nejradsi rady 8051),ale pamet programu alespon 64kB.
> Jinak nic zvlastniho,melo by to jen cpat bity na displej,
> data se muzou pocitat i jinde. Nez se do neceho sam pustim,
> tak bych chtel vedet, jestli jste nekdo neco nedelal s necim
> hotovym (nerad delam plosnaky). Diky za namety
>
> Milos Kabelka
> [...]

M??eme nabidnout v?vojovou desku s procesorem FUJITSU MB90F598,rozm?r desky 100x120mm, cca 60 I/O
linek TTL, 2xRS232, 128k flash,4k RAM, za cca 3000 v?etne DPH. K dispozici je voln? ?i?iteln? C a
asm.Blizsi informace na vy??d?n? za?leme.
Jind?ich Franc                    mailto:franc@elsaco.cz
ELSACO - Ing.Jindrich Franc       http://www.elsaco.cz
Polepska 724, 280 00 Kolin 4
tel.: +420 321 (7) 27 753
fax.: +420 321 (7) 27 759         m??ete mi ps?t i ?esky ISO-8859-2