psani SMS na PC

Aleš Donda alik
Středa Březen 17 11:42:55 CET 2004

>nevite nekdo jake moznosti ma spodni konektor na nokii a jestli je
>mozno udelat adapter a psat SMS na pocitaci a pak je tam poslat.

SMSky jdou posilat jeko E-maily pro Paegase to je
+42060xxxxxxx@sms.paegas.cz
Pro eurotel uz nevim, ale jde to taky.

> Dale by se hodil popis konektoru a protokolu.

Zkuste prolizt internet. Na oficialnich strankach vyrobcu, nebo
poskytovatelu to zrejme nebude :-(
Takze zbyvaji stranky lidi, kteri se v tom vyznaji a delaji do toho. Pomoci
vzhledavacu by to snad
nemusel byt takovy problem, pokud to ovsem nekdo ma.

 Mozna jsem vam zatim moc nepomohl ale skusim se zeptat kamarada,
 ktery dela u eurotelu v serviyu, ten by snad mohl neco vedet.

    Jestli neco zjistim, ozvu se.
                                                                Zdravi Ales
D.