Re: Napájení +-5V z +12V

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:42:54 CET 2004

>Odesel mi IC v vyhodnocovaci polohy a jak jsem zjistil jiz se nevyrabi.
>Nahrada vyzaduje zaporne napajeni -5V, ktere v pristroji neni.
>
>Poradte jak nejednoduseji vyrobit -5V.

Ac se to zda nemozne, zaporne napeti lze ziskat kazdym kladnym
spinanym stabilizatorem. Pokud ovsem stabilizator nemusi mit zem
spolecnou se zemi zdroje. Male moduly spinanych stabilizatoru uz
delsi dobu vyrabim. Proud je 0,8 A a vyvody slucitelne s 78xx. Par
kousku na 5 V tady mam, jinak dodaci lhuta 2 az 3 tydny. Vice na me
strance.

Vlada Andel

firma VA elektronik:  vaelektronik@mirnet.cz , http://
www.mirnet.cz/vaelektronik