Klalibrace UPS

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:54 CET 2004

On Tue, 28 Sep 1999, Martin Marusak wrote:

> Omlouvam se, ze sem tento prispevek asi tak uplne nepatri.
>
> V UPS APC Smart 700 potrebujeme vymenit baterie. Ty stoji 1.100 Kc. S
> servisni firme Alwitronics ale tvrdi, ze je treba UPS zkalibrovat pomoci
> servisniho SW, kterym se zmeni v pameti ulozena insformace o poslednim
> stavu baterie (= s nepatrnou kapacitou). Pak pry zacnou tez vsechny
> indikatory a SW v serveru akceprovat novy stav baterie. To vse za 3.100
> Kc. Jinak ale UPS i bez kalibarace funguje.

Ja jsem udelal podobnou vec s jednou starsi UPSkou - potreboval jsem do ni
4 kusy batrii 12V 7,2VA po sesti stovkach a od te doby chodi dobre.

> Nemate nekdo s timto nejakou praktickou zkusenost, jak si stav "nova
> baterie" nahodit sam? Hledal jsem na vsude mozne, lec marne.

Zkuste ji nekolikrat vybit az 'do smrti' a nechat znovu nabit. Pokud da
pokazde stejne energie (a to mnozstvi bude odpovita predpokladu) tak je
to nejspis OK - jak vybijeni tak nabijeni.

|                             petrsi@jcu.cz                              |