Proc Nokia? Bylo: SW pro komunikaci s Nokii

k.kral@post.cz k.kral
Středa Březen 17 11:42:53 CET 2004

>Uz nekolikrat tu probehl dotaz na telefony Nokia s ohledem >na jejich ruzne domaci dodelavky. Jednou z toho upravou >udelat vysilacku, jindy to prekopat softwarem.
>Chci se zeptat, proc je neustale rec o Nokii. Je to tim, >ze Nokie jsou pruznejsi a modifikovatelnejsi nez jine >mobily nebo to ma jiny duvod?
>Ptam se proto, ze se casem chystam take si nejakeho debila >poridit a docela bych uvital, kdyby se dal domacky >upravit, aby umel i jine nez standardni
>veci (zejmena mi jde o nejaky jednoduchy zpusob pristupu >na Inet z Notebooku
> [...]

Na uvod NEPRACUJI PRO FIRMU NOKIA  !!!

Proc mobil od Nokie, protoze ma technologicky naskok a vice mene urcuje smer na trhu a ostatni se ji snazi "pouze" dohnat.
Infra struktury mobilnich siti byvaji od firmy Nokia.
Mobily Nokia jsou popularni a tudiz se o nich dodne pise a maji siroke zazemi a dostupnost prislusenstvi.
( O koupi komunikacni divize Nokie usiluje velky Bill a tak mozna bude toto tvrzeni brzy minulosti. )

K pristupu na inet je u vetsiny lepsich mobilu nutny "pouze" propojovaci kabel s Com portem v PC. Cena techto kabelu vsak byva "zajimava".
Datova komunikace na GSM je pouze 9600 takze spise nouzovka a email. Situace bude lepsi az na siti 1800, ale to je hudba "daleke" budoucnosti a velkych mest.

K.Kral