ADMIN prosba

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 14:34:15 CET 2004

At 17:12 3.10.2002 +0200, zaloha wrote:
 Mam proto dotaz,
>zda ono omezeni na txt format je jaksi tradice, nebo zda HTML format prinasi
>serveru nejake problemy...

No ne ze by me to delalo problemy,ale pouzivam mailer Eudora 1.5.4 (kdo si
ted klepe na celo tak mu musim rict,ze je to nejlepsi obrana proti mailovym
virum) a ta neumi HTML a podobne nesmysly a zobrazi mi zdrojak. Ale zvyknul
jsem si.Nastesti jsem uz na pevne lince,takze objem dat mi nevadi,ale
dial-upisty urcite stve,ze ke dvoum radkum uzitecneho textu musi tahat jeste
dve stranky HaTMatiLky :-(
BTW:Co mi vadi daleko vic je,ze tu lidi pouzivaji diakritiku a me pak prijde
srot.Prosim,alespon jmena a subjecty ve standartni ASCII...
S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv