spinani v nule

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:42:50 CET 2004

Potrebuju

> [...]
>zarivku na 220 ktera ma kondenzator 8uF pri 300V :-) tak by stacilo
>zmerit relatko za jak dlouho sepne a pak nejspis nejaky komparator
>ktery vygeneruje nabezny puls pri poklesu amplitudy pod urcitou uroven
>(ktera odpovida dobe pred pruchodem nulou kterou potrebuje to rele
>na sepnuti/rozepnuti) a tu nabeznou hranu pouzit jako CLOCK v D obvodu
>kde na vstupu bude pozadovany stav a na vystupu to relatko. K sepnuti
>nebo rozepnuti pak dojde nekde pobliz nuly a proudove razy nebudou
>tak hrozne. Predpokladem je rele s podobnou spinaci a rozpinaci dobou

Pokud nezalezi na cene, slo by dobu sepnuti korigovat automaticky. Staci k
tomu Atmel a seriova EEPROM. Pri kazdem sepnuti by se zmerila odchylka doby
pritahu a pokud je vetsi, nez zadana, perpise se korekce v EEPROM. Je
otazka, zda se to vyplati.

Vlada Andel

firma VA elektronik:  vaelektronik@mirnet.cz , http://
www.mirnet.cz/vaelektronik