PCB software

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:42:48 CET 2004

Stiahol som si to tiez a vyzera to dobre (v pohode postacuje na male a
rychle PCB). Ale pri tlaceni na tlaciaren je cez cely plosak mriezka bodov
(rozmerovo ina ako pomocna mriezka pri kresleni, ktora sa da vypnut). Menil
som aj farbu podkladu, rozne nastavenia ale nepomaha. Vie niekto pomoct?
Tlaciaren Kyocera FS1700.

Vdaka.

Pavol Kollar