USB Port

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:46 CET 2004

On Thu, 7 Oct 1999 Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz wrote:

> Me  by zajimalo, zda nekdo mate zkusenost s tiskarnami USB.
> Da se na ne tisknout z DOS programu ? DOS programy obvykle
> pozaduji port LPT1, nekdy umoznuji zvolit jeste jine LPT. Je
> mozne takovemu programu rici, ze USB port je LPT1 ?
> Pochopitelne o zachyceni vystupu na LPT1 a jeho prevedeni
> na USB se musi postarat Windows ale jde to ?

Nekdy slo u programu ktere umely tisknout treba jen na LPT1 a 2
a bylo potreba tisknout na LPT3 (sitove) zvolit tisk do souboru
a tam dat jmeno lpt3 . Pokud USB ma pro DOS nejaky ovladac ktery
po instalaci vytvori zarizeni USB1... tak by to mozna slo pres
tisk do souboru ...

|                             petrsi@jcu.cz                              |