USB Port

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:42:46 CET 2004

	Tak to jeste doplnim. Nepredpokladam, ze by byl ovladac pro DOS.
	Muj predpoklad je, ze spustim DOS program v okne Windows 98,
	takze o tisk se postaraji Windows. Jde jen o to, aby Windows
vedely,
	ze pokud program posila tisk na LPTn maji to presmerovat na USB.
	Podobna situace je u tisku na sitove tiskarny. Windows umoznuji
	namapovat konkretni sitovou tiskarnu na libovolny LPT port.
	Pak v DOS programu poslu tisk treba na LPT2 a ono mi to vesele
	vyleze na te sitove tiskarne.
	Muj predpoklad je, ze s USB by to mohlo chodit podobne. Jen bych
	chtel, aby nekdo, kdo jiz USB tiskarnu ma a zna ji to potvrdil
nebo
	uvedl na pravou miru. Bylo by skoda, kdyby na USB tiskarnach
neslo
	tisknout z DOSu.

	Martin - OK1UGA