Prostorovy termostat

Kaspar@ceb.cz Kaspar
Středa Březen 17 11:42:46 CET 2004

Mam to vyreseno pomoci DS1820 a AT89C51. Meri mi to teplotu v rozvadecich
strukturovane kabelaze. Vyhledove to chci pouzit i na topeni. Rele je primo
na PCB a lze pouzit az dalsich 5 externe. Jinak celou konstrukci jsem poslal
do Konkurzu PE, treba to i nekdy vyjde. Protokol neni az tak komplikovany,
ale narocnejsi na casovani.

							Zdravim

								Pavel
Kaspar, kaspar@ceb.cz