USB Port

Igor Èeško igor.cesko
Středa Březen 17 11:42:46 CET 2004

  Zdravim!
Na USB robi jednocipove mikropocitace firma Cypress. USB je v
nic implementovana nieco ako RS232 v  8051 takze sa nemusite o
vysielanie a prijem vobec starat. Ponuka jednocipov je dost bohata:
od jednoduchych 18-pin pre "pomalu" 1.5Mb/s USB az po "vela-
pin" pre 12Mb/s USB. Datasheety su na www (mne poslali
zadarmo aj CD so vsetkymi Cypress produktmi). Adresa je
klasicka: www.cypress.com .
Vela stastia. Na USB sa uz chystam dlho, aj mam uz toho dost
nastudovaneho, ale je to nejake zlozite. Ani nie tak to samotne
zariadenie ale tie drivery, ktore to musia v pocitaci obsluzit.

						Igor.

Ing. Igor Cesko
Vyvoj a informacne technologie
hardware & software