USB Port

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:46 CET 2004

>	takze o tisk se postaraji Windows. Jde jen o to, aby Windows
>vedely,
>	ze pokud program posila tisk na LPTn maji to presmerovat na USB.
Ma to maly hacek - zatimco na LPT1 je vzdy pripojeno jenom jedno zarizeni,
na USB jich muze byt az 127. Takze prvni zadrhel - ktere zarizeni vybrat.
Dale nejruznejsi ridici znaky mohou byt, i kdyz nemusi byt ruzne kodovany,
nebo se nemuseji prenaset s hlavnim tokem dat, ale oddelenou trubkou
(doslovny preklad slova 'pipe' asi nebude na miste, spise bychom rekli
kanalem). A obavam se, ze cim vice v tom budeme stourat, tim vice zadrhelu
vystourame.

Takze teoreticky by asi takovy soft napsat sel, ale jestli ho nedodava
vyrobce tiskarny, tak nevidim nikoho jineho, kdo by mel mit zajem ho
dodavat. Jeste jako nejnadejnejsi ze zainteresovanych stran bych videl
Micro$oft ;-).

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/