GAL prog. algoritmus

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:45 CET 2004

>V knihe "Programovatelna logicka pole" od Grady je tusim zdrojovy
>kod napalovania (jazyk C) pre GAL16V8 a GAL20V8 z jedec-u.
>Dalo vy sa to vypozorovat.

Takovych 'zdroju' je na 'netu habakuk. Puvodni dotaz se ale shanel po
oficialnim popisu programovaciho algoritmu. Ten je mozne ziskat od Lattice
proti podpisu NDA. Konkretne tyto udaje jsem od Lattice nikdy nechtel, ale
v podstate to znamena napsat na hlavickovem papire, ze hodlam vyrabet
univerzalni programator a ze bych rad zahrnul jejich obvody (mozna staci i
email). Oni poslou papir, ja si ho vytisknu, podepisu a poslu zpatky.
Dostanu za to _oficialni_ popis programovaciho algoritmu. Myslim, ze behem
tech nekolika dnu, co tu vymyslime, jak to obejit, bych to uz mel na stole
;-).

J. Hanzal