baterka mala 5.5V - shaním original nebo nahradu

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:42:44 CET 2004

no jooo, to je asi ono! Vypada to velmi podobne, jen to ma jinak pridelany
vyvody, ale kapacita i napeti sedi. Myslite, ze se takova vec muze casem (za
5let?) znicit nebo je chyba nekde jinde.
Kazdopadne to ale objednavam, protoze to stoji 1.8 libry a pokud mi od toho
odectou 200 za katalog jak slibuji :-)

moc dik za potesujici odpoved.... 		zdvorak