Dva disky

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:42:44 CET 2004

On Mon, 11 Oct 1999, Petr Bures wrote:

> Existuje verze Linuxu s nazvem, myslim, MONKEY, které bezi na disku, na
> kterem mas treba DOS nebo Windows. Podporuje FATku. Mel jsem to chvili
> nainstalovano. Ono se to vlastne ani neinstalovalo, stacilo to nakopirovat
> do nejakeho adresare. Celkem COOL. Mozna by ti to stacilo.
>
> Petr Bures.

proc? staci disk pripojit jako druhy, treti ci ctvrty a linux an nej
nainstalova t apak linux spoustet z dosu napriklad prikazem loadlin
<jadro> root=/dev/hdc4
pro 1.ni disk na 2.hem kanalu radice a 4.tou partisnu

no problem!

Linux nepotrebuje C: !!!

> Vlada Andel
>
> firma VA elektronik:  vaelektronik@mirnet.cz , http://
> www.mirnet.cz/vaelektronik
>

> ---
> Příchozí zpráva neobsahuje viry.
> Verze: 6.0.83 / Virová báze: 44 - datum vydání: 23.9.1999

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/