Turbo Pascal na pentiu 2

Stanislav Sipek almara
Středa Březen 17 11:42:44 CET 2004

>Ahoj vsichni,
>Kolega pouziva Turbo Pascal 7.0 od Borlanda. Chodilo to bez problemu vzdy a
>na vsech pocitacich snad uz od 386 az do pentia 1. Kdyz se vsak prelozeny
>program spusti na pentiu 2 a pouzije se instrukce pro rizeni CRT, hlasi to
>chybu deleni nulou. Pri tom Borland autorska prava na nektere sve produkty
>(napr. C++) prodal Velkemu Bilovi a zmizel (snad se prejmenoval). Nevite
>nekdo, jestli se nekde da sehnat nejaka novejsi verze Pacsalu, ktera by
>chodila na Pentiu 2?

Tato chyva je zpusobena snad nejakou casovou konstantou v CRT unite. Borland
nepredpokladal v dobe, kdy tvoril BP 7.0, ze budou tak rychle procesory. Na
WEBu se da sehnat spousta patchu, ktere tuto chybu odstrani a to jak z
hotoveho *.exe programu, tak se da upravit i unita potrebna pro preklady
programu.
Par patchu jsem si jiz stahnul - bohuzel si jiz nepamatuji adresu. Muzu Vam
to poslat (ma to dohromady asi 350 kB).

S pozdravem
Stanislav Sipek
almara@almara.cz