Hledam konstrukci

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:42:44 CET 2004

>Pro ciste pokusne ucely potrebuji sestrojit zarizeni, ktere bude z ~ 230V
50Hz vyrabet
> ~ 230V xxHz. Kde xx = 50 - 500Hz lepe az 5000Hz s plynulou nebo alespon
skokovou regulaci frekvence.
>To cele pro vykon max. 1 - 2W.

Za dob, kdyz jsem bydlel na Strahovske koleji, jsme resili problem s
americkym magmetofonem, zvyklym na sit 60 Hz. Abychom si pretocili klubove
hudebni porady s odpovidajici rychlosti, pripojili jsme na vstup 40W
zesilovace multivibrator s dolni propusti, na vystup regulacni autotrafo.
Zesilovac jsme umistili do okna (jalovym vykonem se priserne hral koncovy
stupen) a kopirovalo se klidne celou noc.
    Pokud to zarizeni ma slouzit jen pro par pokusu, asi bych nic nestavel a
pomohl bych si podobne.

Vlada Andel

firma VA elektronik:  vaelektronik@mirnet.cz , http://
www.mirnet.cz/vaelektronik