Dva disky

Ondrej Puzman puzmano
Středa Březen 17 11:42:43 CET 2004

Shodou okolnosti jsem se vcera pokusil nainstalovat OS Linux
(RedHat - bylo na CD PC Worldu) spolecne s W98 a MS DOS
6.22. Ovsem pri instalaci mi ta Linuxova obdoba Fdisku (Disk druid)
nejak poskodila partion table a malem jsem prisel o data.
Partition Magic mi pak psal takovou peknou hlasku Partition table
error #116 :-)))
Nastesti se mi to podarilo opravit s pomoci jineho programu.
A tak jsem zatim techto experimentu radeji zanechal.

Ale mel bych take jeden dotaz:
Nevite nekdo jestli je mozne vytvorit partition se souborovym
systemem FAT nebo FAT32 nad hranici 8.4GB (1024 cylindru)?
Partition Magic mi pise ze tam FATka byt nemuze a necha me
tam vytvorit akorat HPFS nebo NTFS (coz je mi na nic nebot
nemam ani OS/2 ani NT). Mam disk 10.2GB a tech nevyuzitych
2GB by mi bylo docela lito...