Dva disky

Jan Soukup soukup
Středa Březen 17 11:42:43 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Ondrej Puzman <puzmano@feld.cvut.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Datum: 11. října 1999 11:32
Předmět: Re: Dva disky

>Shodou okolnosti jsem se vcera pokusil nainstalovat OS Linux
>(RedHat - bylo na CD PC Worldu) spolecne s W98 a MS DOS
>6.22. Ovsem pri instalaci mi ta Linuxova obdoba Fdisku (Disk druid)
>nejak poskodila partion table a malem jsem prisel o data.
>Partition Magic mi pak psal takovou peknou hlasku Partition table
>error #116 :-)))
>Nastesti se mi to podarilo opravit s pomoci jineho programu.
>A tak jsem zatim techto experimentu radeji zanechal.

>Ale mel bych take jeden dotaz:
>Nevite nekdo jestli je mozne vytvorit partition se souborovym
> [...]

Nevim proc to nezvladne Partition Magic, mozna je to starou verzi.
Jan mam disk WD 13.2 GB a bez problemu na nem provozuji par-
tition : 10 GB FAT32 za ni 1GB FAT16 a za ni jeste 1.7GB Linux root
a 0.4 GB Linux swap. K puvodnimu rozdeleni jsem pouzil fdisk od
Windows95 a Linuxovy partition jsem vytvoril pomoci fdisku z Linuxu,
distribuce RedHat 5.2 (cca 10 mesicu stara) a vse funguje bez prob-
lenu jen pro Linux nemohu pouzit LILO Boot, ale musim jej zavadet
z DOSu pres LOADIN. Linux nedokaze bootovat z partition, ktera je
za hranici 8.4 GB.

                                                        Jan Soukup
 soukup@atlas.cz )