Siemens Gigaset 2010 - 2000S - akumulatory

Dee Jay mrdeejay
Středa Březen 17 11:42:43 CET 2004

Mozna sem to jiz psal
,ale accumulátory v mem gigasetu nebyly u konce s zivotnosti ,ale dostali
radne
"na prdel" tim pametovym efektem (ted to resim tim ,ze je po tzv.vybiti
vytahnu z telefonu
a na zatezi je vybiju "do mrtva" a pak je vrazim zpet do telefonu a znova
nabijim.
- po teto procedure se kapacita zvysila 2x - 3x (jen je nesmim zapomenout
vybit :o(( )
Proto sem tam chtel narvat NiMh nebo RAM ,mam vsak obavy z jineho nabijeciho
algoritmu
a nerad bych ,aby me to v telefonu bouchlo (hned pod baterkama je nejakej
procesor)
a vytecenej elektrolyt by mu asi nedelal dobre. Rad bych pouzil ty RAM maji
1,5 V
 a nemaji pametovy efekt - jemomze kdysi davno mi vybouchly - tak nemam
odvahu :o)))

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o       Jaroslav Vařeka                               o
o       as DeeJay at MrDeeJay@Atlas.cz   o
o      GSM: +420603517203                      o
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo