Dva disky

Ing. Tomas Drajsajtl tdr
Středa Březen 17 11:42:42 CET 2004

RedHat

> Je to Quantum FireBall 10.2 a na serveru Quantum jsem se prave
> docetl ze ma 16383 cylindru. V biosu je nastaven LBA (na vic
> si ted nevzpomenu)
> Nicmene P. magicu se zrejme jevi jako ze ma tech cylindru 1024

1. Nejdrive k jeste jednomu prispevku - Disk Druid je OK, pokud nevite jak
na nej,
    RH nabizi jako druhou moznost fdisk.
2. BIOS nedokaze nabootovat z mista na disku pres 1024. cylindr. Pro Linux
    staci udelat si partition o velikosti nekolika MB (ja davam 20, staci i
5) pod
    cylindrem 1024 a namapovat ji do /boot. Zbytek uz muze byt kdekoliv.
3. Neni potreba pouzivat System Commander, kdyz je v Linuxu LILO.

Pokud budete mit konkretni dotaz na instalaci RH, muzete se ozvat.

Ing. Tomas Drajsajtl; Hanza Card s.r.o.; http://www.digitus.cz