Vadny harddisk?

Mour Jan MourJ
Středa Březen 17 11:42:42 CET 2004

Zdravim vsechny,
uz skoro rok mam stale stejny problem s harddiskem Seagate 9,1GB Medalist
Pro (7200rpm). 2x jsem jej reklamoval a vzdy mi bylo receno, ze jde o chybu
zpusobenou operacnim systemem. Muzete poradit, jestli jde o reklamovatelnou
zavadu, setkal-li se nekdo s necim podobnym?
1. disk cca. po 30 minutach provozu (provazenych opravdu extremnim zahratim)
pri praci z niceho nic zastavi rotaci a ihned se zase rozbiha a dela to
potom stale, treba i 4x za minutu. Zajimave ale je, ze kdyz v teto dobe
provedu prehrani nejakeho rozsahleho souboru v celku (napr. *.avi), prehrani
funguje bez vypadku. K zastaveni a znovuroztoceni v tomto pripade dochazi
napr. pri stlaceni play (takze rozdil mezi spustenim souboru a fyzickym
nabehem je cca. 7 sec), pak uz jede zase normalne.
2. Neustale dochazi ke ztratam fragmentu souboru, takze stale prichazim o
data. V okamziku ztraty se napr. ve Windows Commanderu zobrazi misto
normalnich znaku naprosto nesmyslne znaky s naprosto nesmyslnymi velikostmi.
Pokud pote provedu scandisk, nahlasi, ze byly ztraceny fragmenty, nebo ze je
porusena FAT tabulka. Nicmene zadne vadne sektory nejsou hlaseny.

Moc diky za kazdou radu.

HOnza