Vadny harddisk?

Martin Marusak m.marusak
Středa Březen 17 11:42:42 CET 2004

My jsme jednou meli mozna podobnou zavadu na SCSI disku na serveru. Cas
od casu se nekolikrat do hodiny vypnul motor, ale po chvili disk najel
znovu. I na NTFS jsme museli casto pouzivat chkdsk. Neustale se to
horsilo, az jsme disk uspesne reklamovali, coz trvalo asi 4 mesice,
protoze se pry posilal snad az do Ameriky. Jestli to byl Seagate nebo
WDC uz nevim.

Martin Marusak