Vadny harddisk?

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 11:42:41 CET 2004

No, to by som sa pripojil aj ja, mal som jeden cas nejaky WD
Caviar 1,6GB a robil cosi podobne a po poriadnom zastrceni
napajacieho konektora uz nie...

Skuste poriadne prekontrolovat napajacie napatie - niekedy, ked sa
napajacim  konektorom na disku prilis pri vyberani lomcuje,
odlomia sa kontakty na plosnom spoji a potom to robi uvedenu
chybu (kazdu chvilu inicializuje disk) (jedna CDROMka mi takto
resetovala kazdu chvilu masinu)

Matus