Bulk erase pro PIC16F(C)84

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:40 CET 2004

>Pri vyvoji software k programatoru pro procesory PIC16F(C)84 jsem nebyl
>schopen aktivovat funkci Bulk erase program memory ani Bulk erase data
>memory. Smazani program memory jsem dosahl pouze  pomoci funkce Disabling
>code-protection s naslednym prepsanim data memory hodnotou 0FFH. Nemate
>nekdo prakticke zkusenosti jak funkci bulk erase aktivovat.

Nemohu se zbavit dojmu, ze deaktivace copy protect bitu ma za nasledek
smazani pameti (alespon programove). Jestli bylo potreba neco mazat, pak
budto nebyly ochranne bity aktivovany, nebo jste nasel skulinu v
bezpecnostnim systemu.

Jinak funkce Bulk Erase je v dokumentaci chybne popsana, nejake dva kroky
jsou prohozeny, nebo neco chybi, nevzpominam si uz presne.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/