REKLAMA TV

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 11:42:39 CET 2004

On Fri, 15 Oct 1999, Petr Simek wrote:

> Dost narocne na procesor. Navic by ta krabicka musela delat zaroven tuner
> - jak by jinak poznala na ktery program se divate.

To by snad nemuselo byt tak narocne, sledovat jednu oblast, a to jeste
pomerne malou. Tuner nepotrerbujes, mohlo by se to pripojit pres SCART,
jako dekodery na MMDS kabelovku.

> Mozna by stacilo merit uroven hlasitosti - reklama obvykle byva
> schvalne hlasita, mnohem hlasitejsi nez bezna uroven zvuku.
>
> Existuji snad taky nejake obvody pro rozpoznavani reci - v mobilech
> se to pouziva - zakricite jmeno a on Vam vytoci cislo. Vzhledem k tomu
> ze reklama byva uvedena i ukoncena znelkou, by to mozna bylo jednodussi
> nez stavet zarizeni na rozpoznani obrazu.

To se mi zda asi nejzajimavejsi, znelka je vzdycky stejna (nebo ji aspon
nemeni tak casto. Pripadne by se to mohlo i samo ucit :))

Vaclav Kadoun