Vadny harddisk?

Juro... juro.v
Středa Březen 17 11:42:39 CET 2004

No ja som mal zase iny problem HDD mi sifroval data - ak som ho prelozil do
ineho pocitaca jednoducho bol necitatelny. Reklamaciu mi nechceli uznat ze
je chyba v zakladnej doske. Tak so ho po mesiaci / HDD - caviar/ som hodil 5
! krat o zem a stale isiel !!! A tak som namiesto 5V zapojil 24 trosku sa
zapotil a reklamaciu mi uznali - tahali to sice jeden mesiac, ale po 29 dni
som mal novy HDD. To je len moja skusenost ze padom aspon HDD caviar sa len
tak lahko neposkodi, po jeho kontrole nadalej slapal....
Juro