REKLAMA TV

Glajc Pavel p_glajc
Středa Březen 17 11:42:38 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od:	Prášek Rostislav [SMTP:prasek@hod.pvt.cz]
Odesláno:	15. října 1999 12:07
Komu:	Multiple recipients of list
Předmět:	REKLAMA TV

Ja bych to resil asi takto:
Vybrat radek kde je logo. napr 57. Tj. citac nulovany snimkovym a
inkrementovany radkovym synchropulsem. Pak bych odcasoval nastavitelny
monostabil treba 4uS. To by tak mohla byt poloha loga. No a tohle & modra
tryska rovna se signal loga. Kdyz neni, tak sup na jinej kanal.

Pavel Glajc
----
   Vsecky zdravim, mam jeden problem . Uz mne nebavi poslouchat
    prihlouple reklami na neprodejne zbozi v TV a tak mne napadlo
    vyrobit nejakou krabicku ,ktera by TV prepnula treba na video
    a pustila by ho. Po reklamne by se to vratilo zpet.
    Ale jak to 100% detekovat. Snad by slo detekovat logo televize ,
     ktere se pri reklame nezobrazuje . Nebo jak to udelat lepe ????