IrDa port (Was: Re[2]: HSDL-1000)

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:42:37 CET 2004

On Wed, 20 Oct 1999, BEKE Frantisek wrote:

> Hmm... ak mam teda na boarde "IrDa" port (5 pinovy), tak staci len tu
> "srandicku" tam pripojit, a uz by som mal funkcny IR port?

Ano

> Ci to je len jednosmerne?

da se to nastavit v biosu jestli half/full duplex v zasade half duplex je
treba pouzit kdyz prijimac "slysi ci vidi" to co vysila - vetsinou to
navic prijima pomrvene. Takze ten half duplex je treba aby to neprijimalo
blbosti z vlastniho vysilace.

> Mate s tym niekto skusenosti?? Chodi to uz takto niekomu?
> Rad by som vyuzil ten IrDa port, co mam na MB, ale nexce sa mi
> "vyhodit" na to dalsich cca 2000,- Sk/Kc...

HSDL-1000 lze pripojit primo. Nejsem si ale jist jak je to se silou
signalu TXD, ten je treba jeste zesilit asi tranzistorem aby daval
spickove 0.5A na MB je jen TTL

Jo a pozor na polaritu na nekterych MB to jde v biosu invertovat.

Ted na to chci jeste navesit prevodnik RS422 a vyzkouset, jestli se to da
modulovane tahnout na vetsi vzdalenosti (pri FIR 4Mbps to kmita na 1MHz)
..
Jsem zvedav cim budu spinat 0.5A @ 1MHz

Lada

P.S. jak to mame my tj. full duplex to asi nebude potrebovat podporu OS
alebrz je to prodlouzeni serioveho portu, ale pro half duplex je asi treba
pouzit IrDA protokol (nebo ax.25 ;-)

> F.

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/