pajeni SMD

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:42:36 CET 2004

Hello Slavomir,

?tvrtek, 21. ??jna 1999, you wrote:

ST> Bohuzial, ked na nom zalezi je to asi horsie. Mal som napad, ale stroskotal
ST> na tom, ze som nemohol zohnat hrot so sirkou aspon 20mm.

Pri odletovavani takovym hrotem to vetsinou odnese tistak. Nikdy
neohrejes poradne vsechny nozicky najednou a pri vytahovani svaba
zustanou na jeho nozickach prokovy.
Lepsi je to vyfoukat vyfukovackou. To je stalozarna pajka, cca 300W
(takova, jako se pouziva na letovani okapu). Hrot je kuzelovy, a
uprostred provrtany durch. Do horni casti topneho teliska se privadi
stlaceny vzduch, ktery se pruchodem skrz telisko ohriva, a po
prilozeni tistaku k hrotu ten teply vzduch vyfoukne cin z dirky okolo
nozicky integrace.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>