hrot

Passinger Břetislav xpassi00
Středa Březen 17 11:42:36 CET 2004

Date sent:      	Thu, 21 Oct 1999 12:05:53 +0200
Send reply to:  	hw-news@list.gin.cz
From:           	Ales Filip <afilip@gmx.net>
To:             	Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Subject:        	hrot

> Hello hardware,
>
>   Kdyz uz jsme u toho pajeni, nevite nekdo, jak vyrobit hrot, ktery by
>   vydrzel dele, nez medeny ? Ty hroty co se prodavaji jako
>   "neznicitelne" jsou vetsinou nevhodne (kopyto, dlouhy, atd.). Kdysi
>   jsem si nechal udelat rozbor vrstvickym, ktera je na tom hrotu
>   nanesena, a tvrdili mi, ze je to zelezo. Zkousel jsem udelat hrot z
>   hliniku, ale rozpoustel se uplne stejne jako ten medeny.
>

> Ales Filip    <afilip@gmx.net>
> Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>

Mne dohnala k memu reseni cista nahoda - prepalil jsem a dosel mi
drat na ocka.

Vyresil jsem to nouzove tak ze jsem narovnal ty dva kousky medi a
svazal je tenkym dratkem k sobe, asi 5 mm od hrotu. Jeden jsem
nechal lehce presahovat.

Zbrousil jsem konec precuhujiciho kousku v plosku a napodobil tak
hrot mikropajky. Vznikly hort je ostry, mensi a da se krasne ocistit.
Ubyva ale mene, zkrat je v miste svazanem dratkem a neni tak
otiran dotykem.

Vyhody : Delku si muzete upravit podle libosti, material mate s
nejvetsi pravdepodobnosti v bastl supliku.

Nevyhody : okolo dratku se hure cisti kalafuna a jine svinstvo

Uz to tak 2 mesice provozuji a jeste jsem nemel tendenci udelat si
poradne ocko.

Zdravi
	Breta

Bretislav Passinger, student
Department of Control and Instrumentation
Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
Brno University of Technology
Bozetechova 2, Brno, 602 00, Czech Republic
email:xpassi00@stud.fee.vutbr.cz