ASM zacatecnik

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 11:42:35 CET 2004

On Thu, 21 Oct 1999, Masnica Lubom?r wrote:

> Kde bych ci mohl stahnou cesky popis programovani v ASM
> potrebuji zaklady napr.segmenty,... ne instrukce

No ono chtit uz vubec obecny popis programovani v ASM je nesmysl.
ASM je obcas nazyvan "jazykem symbolickych adres", ale to je tak vsechno
co maji assemblery pro ruzne platformy spolecne.

Segmenty a podobne veci je prave to, co se lisi velmi podstatne
podle typu ciloveho zarizeni, takze takhle to asi nepujde.

> Mam tady ASM na 16-bitove jednocipy a nejak mi to neni jasne

Jake?

	Pavel Chromy