Konektory u autoradií ?

Josef Lípa jol
Středa Březen 17 11:42:35 CET 2004

Zdravím vsechny,

protoze jsem dlouho marne tápal po vsech mozných stránkách, hledal zapojení
konektoru u autorádií a bohuzel jsem nenasel, prosím o info, jestli nekdo
nevíte, kde je zapojení konektoru pro repro, napájení apod. pro novejsí
autorádia (hranatý konektor jako na fastony). Konkrétne potrebuji Blaupunkt.
Neco se dá zmerit a vyzkouset, ale pro jistou jew lepsí videt zapojení.

                                                                Díky
Josef Lípa
                                                                    (OK1FWD)
                                                                jol@atlas.cz