Prenos video signalu

k.kral@post.cz k.kral
Středa Březen 17 11:42:35 CET 2004

Mam celkem zajimavy problem, hraji si s kamerou umistenou na RC modelu vrtulniku, obraz prenasime
pomoci vysilace GigaLink. Vysilac pracuje na frekvenci 2.4000 - 2.4835 GHz 10mW (5 volitelnych kanalu).

Poroblemem je, ze potrebuji zvetsit dosah vysilace z soucasnych cca 200m na cca 500m pri zachovani spickove kvality obrazu.

Jako idelani se mi jevi lepsi antena (dosud vsesmerova 0dB prut 110mm). Vyrobce nabizi vsesmerovou antenu s 2.5dB, ale
svou konstrukci a vahou se nehodi k umisteni na model a take cena 2.500,- neni zrovna lidova.

Muze mi nekdo poradit jak vyrobit vhodnou antenu ?

Ma nekdo s vysilaci GigaLink zkusenosti a lze u nich zvysit vysilaci vykon ?

Na nekdo jiny napad jak problem resit ?

Zakladni omezeni: male rozmery, vaha do 100g, napajeni 12V max 200mA, video vstup pro kameru s vysokym rozlisenim, antena kterou lze
pridelat na model (pro predstavu o rozmerech modelu hlavni rotor ma prumer cca 1.5m, vykon motoru 1.61kW, pro zasvecene mechanika UNI-2000).

Dik
    K.Kral
  k.kral@post.cz

 Hledejte informace na ceskem webu: