Konektory u autoradií ?

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 11:42:35 CET 2004

On Sun, 24 Oct 1999, [iso-8859-1] Josef Lípa wrote:

> Zdravím vsechny,
>
> protoze jsem dlouho marne tápal po vsech mozných stránkách, hledal zapojení
> konektoru u autorádií a bohuzel jsem nenasel, prosím o info, jestli nekdo
> nevíte, kde je zapojení konektoru pro repro, napájení apod. pro novejsí
> autorádia (hranatý konektor jako na fastony). Konkrétne potrebuji Blaupunkt.
> Neco se dá zmerit a vyzkouset, ale pro jistou jew lepsí videt zapojení.

Pokud si koupite ty konektory (jsou dva, modry a cerny), je na nich
vylisovan popis signalu a nemusite nic zkoumat. Prodava se to v obchodech
a elektronikou jako redukce prave  pro nova autoradia (je u toho i anteni
redukce).

Jestli se vam to nechce kupovat :) mam nejake doma a muzu se podivat.

S pozdravem
Vaclav Kadoun