Kabelova televize a vesnican

Minář Petr petr.minar
Středa Březen 17 11:42:34 CET 2004

U znamych pouzivali toto (a nekde jsem to videl i popsane a asi komercne delane). Z anteny sel signal do konvertoru a z neho do rozbocovace. Na ten byly napojeny jakesi tunery na jednotlive TV kanaly, no a z nich se to zase sloucilo a udelal se TV rozvod po baraku. Mozna, ze meli i nejaky "chytry" tuner, ktery na to stacil sam a uz ty kanaly kabel. TV preladoval na ruzne TV kanaly po spolecnem koaxu. Ted uz fakt nevim. Ale existuji urcite firmy, ktere se tim zabivaji. Horsi ovsem bude co na to TV kabelova spolecnost.

	S pozdravem
				měřák
				petr.minar@kleibl.cz

-----Původní zpráva-----
Od: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]za uživatele Kozák
Ivan
Odesláno: 25. října 1999 11:48
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Kabelova televize a vesnican

Ahoj zdravim vsechny.

Ziju na malem mestecku a tak jsem se s kabelovkou jeste nesetkal akoran jsem neco
malo cetl na HW.cz .
Nyni tato vymozenost dorazila az k nam (uz se kope v zemi v sousednim mestecku)
Zajima mne zpusob pozemniho sireni signalu.
Moje predstava: Nekde parabola ktera bere signal z druzice - konvertor -a pozemni sireni kabelem
az k ucastnikovi. Doma dekoder a televize.
Rad bych vedel zda za dekoder lze napojit vice TV prijimacu a na kazdem sledovat neco jineho.
Pak by v bytovkach stacil jen jeden ucastnik ktery by signal siril dal spolecnym antenim rozvodem.
Bylo by to nelegalni, ale funkcni? :>((
Asi to nejde, bylo by to moc jednoduche. Napiste prosim jak to je.
Nechci krast programy, ale jsem stoural.

Diky
Ivan Kozák
Jablonec nad Jizerou
ikozak@volny.cz