Problem s HDD

Josef Hlavac joe
Středa Březen 17 11:42:31 CET 2004

Nevim co byl problem v puvodnim prispevku, ale ja mel problem s 8.4GB
WD - tech .4GB zpusobovalo, ze BIOS po nalezeni disku zatuhnul a odmital
dale bootovat. Vyresilo to nastaveni 8GB do BIOSu, a zbyvajici kus jsem
nastavil jako cast swap partition v Linuxu, ktery si nastaveni z BIOSu
nevsima a disky si radeji osaha sam.

Pokud by se jednalo o problem radice (velmi nepravdepodobne), tak nepomuze
ani EZ-Drive, protoze ten se jenom tvari jako kus BIOSu. Puvodni prispevek
myslim uvadi stari desky 2 roky, takze radic by to byt (99.9%) nemel.

Joe

-------------- Mailto: Josef "JOE" Hlavac <joe@hw.cz> -----------------
- Visit HW server, the Internet resource for electronics at www.HW.cz -