Nova norma na 220/380 (Re: problem se seriovymi porty)

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:42:31 CET 2004

nepracujete v
> Spojuji se v baraku, jde o to aby se na ochrane neuplatnil ubytek
napeti
> vznikajici pruchodem proudu odporem nulovyho vodice.

Takze se uplatni odpor zemniho vodice, nebo je v te norme taky
napsano, ze musi mit vetsi prurez nebo byt medeny? Navic to znamena,
ze v zasuvce muze byt potencial i mezi nulakem a zemi. Zacinam mit
pocit, ze prilis velka bezpecnost je jako z toho vtipu:

Zastavi policista ridice. "Pane ridici, vy nemate zapnuty bezpecnostni
pas. Vite jak je to nebezpecne. Podivejte se tamhle. Obrovska havarie.
Ridic taky nemel zapnuty bezpecnostni pas. Ted ma zlomena zebra,
rozbitou hlavu a zlomenou ruku. Spolujezdec mel zapnuty pas, nema ani
skrabnuti a vypada jako zivy."

Dostat ranu tim, ze si sahnu na konektor kabelu k tiskarne a bednu
pocitace se mi podarilo. Bylo pri asi pate vymene portu v PC. Tak jsem
sel po dratech a zjistil prodluzovacu k tiskarne pripojenou ve
vedlejsi mistnosti.

Tomas