Hodiny -- DOTAZ 1302

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:30 CET 2004

>Mel bych dotaz okolo obvodu DS1302 (realny cas). Kdyz jsem se podival na
>komunikacni protokol tak jsem si rikal to je na 5 minut ale ztravil jsem na
>tom cely vikend. Ten brouk se chova jako mrtvej a ted nevim je tam nejakej
>"spek" aby to se mnou mluvilo - nemate nekdo prosim zkusenosti. Ci napsanu
>rutinu v ASM51.

Mam to pripojeny k PICu, (ted uz teda pouzivam levnejsi HT1380, ale
prototyp jsem osadil original Dallas). Me to teda funguje, i kdyz to taky
nebylo za pet minut, nicmene nevzpominam si na zadny konkretni chytak v
komunikaci. Aby se hodiny rozbehly, tak musi mit nejaky bit spravne
nastaveny, jinak se nehnou z mista. Napada me - bezi krystal? i kdyz to by
na komunikaci nemelo mit zasadni vliv. Zkuste poslat svuj zdrojak, treba
nekoho neco napadne.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/