Prevodnik PIC-to-8051 - nemate nekdo?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:30 CET 2004

>Potrebuji prelozit nekolik zdrojaku, ktere jsem nasel na Webu, do kodu 8051.
>Nevite nekdo jak? (PICy se mi zatim moc ucit nechce :)

Jestli myslite nejaky program, ktery veme zdrojak ci hex pro PIC a
vyprodukuje zdrojak ci hex pro '51 a bude to fungovat, aniz by se na to
podival programator, tak na to asi zapomente.

Tohle se treba delalo mezi 8080 a 8088, kde ovsem byla velice silna
motivace prevest existujici soft z CP/M pod MSDOS, navic architektura
procesoru byla velice podobna a operacni system tomu prizpusobeny a stejne
to musel nekdo zkouknout a zjistit, proc nejdo to ci ono. Mezi PIC a '51
chybi potrebna motivace a navic operacni system nemuze setrit hardwarove
odlistnosti - uz proto, ze neexistuje. Za vsechny svizele jmenujme treba
obsluhu preruseni. Nektere instrukce PICu se budou nahrazovat lehce, u
nekterych to bude pomerne komplikovane:

PIC               '51
ADDLW konst   =   ADD A,#konst
ADDWF reg,W   =   ADD A,reg
ADDWF reg,F   =   PUSH A
                  ADD A,reg
                  MOV reg,A
                  POP A
      nebo lepsi
                  XCH A,reg
                  ADD A,reg
                  XCH A,reg

A kdo doplni nasledujici radek, ma u me virtualni pivo (pokud by si dojel
do Berouna, tak realne ;-).

INCFSZ reg,F  =   ????

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/