BTV Thomson a VN trafo

Plsek Martin xplsek01
Středa Březen 17 11:42:30 CET 2004

Zdravim,

	mam jisty problem s barevnym televizorem TOHMSON TH 6321 BT, ktery
mi pred nedavnem, jako jiz zastaraly, daroval muj pritel. Televizor
nefungoval. Po jeho rozdelani jsem si vsiml, ze VN trafo ma rozlomeny
magneticky obvod (feritovou kostru). Koupil jsem tedy nahradu HR 7140. Po
jeho vymene a zapnuti, pracoval televizor opet bezvadne.
	Ovsem za 14 dni pomerne silneho provozu opet prestal fungovat. VN
ma snahu naskocit, ale na vystupu je male napeti. Podezreni opet padlo na
VN trasformator.Ten mel tentokrat prerusene jedno vinuti 3-4 (vinuti je s
odbockou 2-3-4). Na tom minulem VN trafu melo 700 ohmu.
	Pro se tak stalo ???

	S pozdravem
				Martin Plsek
				xplsek01@stud.fee.vutbr.cz